מרכז הכנסים - מה כבר נגמר? הבאז שאחרי
מה כבר נגמר? הבאז שאחרי
איך תמשיכו לייצר באז - גם כשהכנס כבר נגמר

הכנס המקצועי שערכתם הוכתר כהצלחה גדולה!
אבל העובדה שהאירוע הסתיים, לא אומרת שהוא כבר מאחוריכם, להיפך,
זה בדיוק הזמן לרכוב על ההצלחה ולהמשיך לייצר באז סביבה, גם כשאחרון האורחים עזב את המקום.

למה זה חשוב?

מכמה סיבות, ראשית, כדי להכין את הקרקע לכנס הבא, כדי לקשר את המותג שלכם להצלחה ובעיקר, כדי למנף את ההצלחה הזו להגשמת מטרות נוספות.

איך ממשיכים את ההצלחה?
  1. רשתות חברתיות - גם בסיום הכנס, וגם בתחילתו ובמהלכו, העלו תמונות של האורחים, המרצים, ההרצאות, המקום, האוכל ובכלל - לרשתות החברתיות.
    הקדישו לכך תשומת לב מיוחדת! עבודה נכונה, תפיץ את הכנס שלכם בקרב אלפי ועשרות אלפי אנשים, לקוחות פוטנציאליים, ספקים, משקיעים ועוד.
  2. באז ארגוני - הצלחה של כנס היא סיבה טובה לגאוות יחידה. לכן, חשוב שמייד לאחריו (ואל תמתינו לרבעון הבא), תפיצו תמונות וסרטונים אל משתתפי הכנס בארגון שלכם וגם מחוצה לו - לקוחות, ספקים, קולגות וכו'.
    כל אותם זכרונות מהאירוע, יציפו את ההצלחה שוב ושוב, ויתכן שאף יעניקו לכם קרקע פוריה להצעה עסקית או לגיוס העובדים למשימה הבאה.
  3. תנו לנו משוב - סיבה טובה להמשיך ולשמור על באז היא בקשת משוב - שלחו למשתתפי הכנס משוב, תוכלו להציע מתנה קטנה למי שעונה על המשוב, גם כדי להמריץ וגם כדי להמשיך את הנתינה. כל זה ישמור אתכם טריים במוחם ובליבם של האורחים שלכם.
  4. תייגו אותנו - אפרופו רשתות חברתיות, במהלך הכנס, תוכלו להזמין את המשתתפים להצטלם, להעלות לרשתות החברתיות, לתייג אתכם, לספר על החוויה, ואולי אפילו ליצור עבורם הזדמנויות צילום מעניינות.
  5. מאחורי הקלעים - ללא קשר לבאז, חשוב שתצלמו את הכנס בוידאו בצורה מקצועית ואיכותית, ועם קשר לבאז, תוכלו לערוך סרטון מדליק של "מאחורי הקלעים" שמתעד את הכנס משלב ההקמה (או אפילו התכנון) ועד לסיומו, בסגנון 60 שניות. סרטון שיהפוך לויראלי ויחשוף את הכנס וגם אתכם בפני קהל רחב.
בהצלחה!
 

הכתבה באדיבות נטע דגן – מנכ"לית מרכז הכנסים הבינלאומי - לכנסים, תרבות ואקדמיה